orrialdeak

2011-05-28

DANIELEN KASUA


Eskolan Elisari egokitu zaio irakurtzea. Elisak zailtasunak ditu irakurtzeko, eta oso geldi irakurtzen duenez, ikaskideak urduri jarri dira.
Ikaskide batek, barre egiteko, honela esan dio:
    -Elisa, dordoka herrena ematen duzu!
Denek barre egin dute, eta Elisa gorri gorri jarri da. Elisak, berehala, bere adiskide Danieli begiratu dio, baina hura ere barrezka ikusi du.
Daniel hala ikusita, negarrari eman eta ikasgelatik irten da Elisa.
Daniel konturatu egin da, eta bat-batean utzi dio barre egiteari. Baina gainerakoek jarraitu egin dute.
Eskola amaitzean, Danielek ez daki zer egin.

     *Elisari barkamena eskatzen badio, seguru asko Elisaren konfiantza berreskuratuko du, baina gainerakoek iseka egingo diote.
     *Barkamena eskatzen ez badio, seguru asko Elisa ez da bere laguna izango. Baina gainerakoek ez dute alde batera utziko.

Zer egingo zenuke zuk? Zergatik?

14 iruzkin:

  1. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  2. nik elisarekin barkatuko nintzen eta gero esango nion ez dela gertatzen ezer kasurik ez egiteko besteei.

    ErantzunEzabatu
  3. AITOR APAOLAZA11/10/10 (10:10)

    nik elisari barkatuko nuen eta gero ez dela gertatzen ezer esango nuen.

    ErantzunEzabatu
  4. ez zait gustatu asko

    ErantzunEzabatu
  5. Nik barkamena eskatuko nion elisari eta esango nion nire laguna izeteko

    ErantzunEzabatu
  6. ni barkamena eskatuko nioke Elizari ez usteko bakarrik

    ErantzunEzabatu
  7. Ni Elisari lagunduko nion bere laguna zelako eta konfiantza zutelako.

    ErantzunEzabatu
  8. barkamena eskatu ko nuen

    ErantzunEzabatu
  9. mikel martinez de zuazo11/10/14 (15:01)

    ni barkamena eskatuko nion naiz eta besteak barre egin niri berdin zait barre egitea

    ErantzunEzabatu
  10. nik elizari barkatuko nuen.

    ErantzunEzabatu
  11. Ander Ballarín11/10/14 (15:08)

    nik barkamena eskatuko nien, eta besteak bastertzen badidate berdin emango zidan zeren obea da eukitzea lagun bat konfiantza duena eta ez asko baina konfiantza barik

    ErantzunEzabatu
  12. Mikel Ergüín11/10/25 (12:43)

    Nik barkamena eskatuko nion eta besteak bere lagunak bilatzea eta arratsalde gustietan irakurtzen erakutziko nion.

    ErantzunEzabatu

ESKERRIK ASKO PARTE HARTZEAGATIK.