orrialdeak

2011-06-02

IÑIGOREN KASUA

Iñigo eta familia hondartzan egoten dira larunbat-igandeetan. Asteburu honetan, Iñigok lagun bati, Nekaneri, egin dio gonbita. Goiz osoan aritu dira basoan etxola bat eraiki nahirik. Arratsaldean bizikletan ibili dira, gero film bat ikusi dute zinema-aretoan eta, azkenean, lotara joan dira. Iñigok, argia itzali baino lehen, otoitz egiteko ohitura du, baina gaur ez daki zer egin. Otoitzean hasten bada, agian Nekanek barre egingo dio.
Zuk, zer egingo zenuke?

23 iruzkin:

  1. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  2. Normalena baietz otoitz egitea izango zen, ohitura bat delako.

    ErantzunEzabatu
  3. Ni Otoitz egingo nuke.Zeren nire laguna bada ni naizen moduan onartu behar nau.

    ErantzunEzabatu
  4. xabier arrazola 6.B11/10/10 (10:04)

    nik nire amonaren etxera joaten naizenean gauean beti otoitz egiten dut

    ErantzunEzabatu
  5. AITOR APAOLAZA11/10/10 (10:05)

    NIK OTOITZ EGINGO NUEN ETA FARRE EGITEN BADU NIK EZ NUEN KASORIK EGINGO.

    ErantzunEzabatu
  6. Iñigo egin behar du bere laguna ona bada ez du farre egingo eta farre egiten badu esango diot nik naizela horrela

    ErantzunEzabatu
  7. oso ondo dago otoitzea eta bere laguna bada ezin du barre egin

    ErantzunEzabatu
  8. nire ustez Iñigo otoitz egin behar du bere oitura bada egitea eta bera jakin behar du berdin duela parre eginten badu.

    ErantzunEzabatu
  9. iñigo otoitz egin behar du nik uzte dut ez duela barre egingo bere laguna bada.

    ErantzunEzabatu
  10. bueno ondo egonda ipuina

    ErantzunEzabatu
  11. Ander Ballarin11/10/10 (10:15)

    nik otoitz egingo nuen,bera nire laguna bada nik naizen bezala onartuko dit

    ErantzunEzabatu
  12. mikel martinez de zuazo11/10/14 (10:57)

    oso polita da eta ni otoitz egingo nuke

    ErantzunEzabatu
  13. nik lasai lasai otoitz egingo nuen eta farre egiten basuen nik ohitura hori neukadala esango nion.

    ErantzunEzabatu
  14. nik ez naiz siniestuna erlijioarena azike es nuen ezer egingo

    ErantzunEzabatu
  15. nik otoitz egingo nuen eta farre egingo nuen si ez naiz aguantatzen.

    ErantzunEzabatu
  16. ez nuen otoitz egingo.

    ErantzunEzabatu
  17. Mikel Ergüín11/10/25 (12:37)

    Nik otoitz egingo nuen nahiz eta Nekaneri ez gustatu eta barre egiten badu bost azola niri nik nire ohiturak dauzkat.

    ErantzunEzabatu
  18. iskutatu eta otoitz egin

    ErantzunEzabatu
  19. NAIARA,JON ETA ASIER12/3/9 (11:24)

    otoitz egingo genuke gure ohitura delako eta barre egiten badute paso egin.

    ErantzunEzabatu
  20. Otoitz egingo nuke guztatzen zaidalako.

    ErantzunEzabatu
  21. bere aurrean egingo nuke,lotsa izan gabe

    ErantzunEzabatu
  22. San Martin 6.maila12/11/12 (15:35)

    otoitz egingo genuke berak gu garen bezala onartu behar gaitu. Benetako laguna bada ez du zertan barre egin behar.

    ErantzunEzabatu
  23. aramaio san martin 6.maila erlijioa12/11/14 (16:34)

    bere aurrean egingo nuke lotsarik gabe bakoitzak bere ohiturak ditu eta errespetatu behar ditu lagun ona bada!!!!

    ErantzunEzabatu

ESKERRIK ASKO PARTE HARTZEAGATIK.