orrialdeak

2011-06-07

LAPURRETA KASU BAT

Institutuan etengabe lapurretan ari dira. Jasaileak lehen kurtsoko ikasleak dira eta
zerbait egiten badute kalte handiagoak jasoko dituztela mehatxatu dituzte.
Gurasoak eta irakasleak guztiz haserre daude gertatzen ari denarekin, baina inork
ere ez daki erasotzaileak nor diren eta, beraz, zaila da behar diren neurriak hartzea.
Institutua itxi eta ikasle guztiak arakatzeko mehatxua egin dute.

Mariak, 3. mailako ikasleak, lapurrak ezagutzen ditu. DBHko 4. mailako ikasle
ba-tzuk dira eta haien buru egiten duena neskaren adiskidea. Adiskide horri esan
dio lapurretan aritzea oso gaizki dagoela eta, batez ere, lehen mailakoak mehatxatzea;
buruzagiak erantzun dio adiskide izaten jarraitu nahi badu neska sar dadila
bere aferetan, ez bestetan.

Maria pentsatzen ari da dakiena esan behar duen, guztientzat desatsegina den
egoera horri behin betiko bukaera emateko. Baina salatzen baditu, bere laguna,
ikasle ontzat hartzen dutena, kanporatuko dute, horren larriak baitira gertakariak;
baina isiltzen bada, kaltea handiagoa izan daiteke.
Zer egingo zenuke zuk Maria bazina? Zergatik?

18 iruzkin:

  1. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  2. nik zuzendariari esango nion nortzuk diren.Eta zuzendaria ikastolatik botatzea.edo bestela bere gurazoei esan.

    ErantzunEzabatu
  3. Liburuaren historioa onada, nire uztez abentura oso emozionantea da.

    ErantzunEzabatu
  4. Oso ipuin interesgarria da lapurreta kasu bat misterio bat besalakoa delako.

    ErantzunEzabatu
  5. AITOR APAOLAZA11/10/10 (09:57)

    OSO GAIZKI DAGO ETA EZIN DA LAPURRETAN EGON NIK MARIA BANINTZEN PASATUKO NUEN.

    ErantzunEzabatu
  6. Lehenengo pruebak hartujko nituen eta prueba oiek ez baneukan ba ez nuen ezer esango,ipiniko nituzke kamara batzuk aber nork lapurtzen ditun eta horrela zigortuko geniun guztion artean esaten emateko gauzak eta ez egiteko berriro. Lehengo pruebak eta ez esan zure lagunei ze igual ez du egin ezer.

    ErantzunEzabatu
  7. bai hori egiada

    ErantzunEzabatu
  8. xabier arrazola 6.B11/10/10 (09:59)

    zuzendariarengana joatea eta zer gertatzen ari den esatea.
    baita ere aita eta amari esatea zeren bestela biolazio kasu bat gertatuko zela.

    ErantzunEzabatu
  9. nire uztez mariak esan behar du dakiena bestela txarragoa izango da.

    ErantzunEzabatu
  10. Ander Ballarín11/10/10 (10:02)

    esan,eta nire lagunak camporatzen badidate beste laguna batzuekin joango nintzateke

    ErantzunEzabatu
  11. nire ustez mariak esan behar du zeren zeren lapurra kartzelera joateko

    ErantzunEzabatu
  12. asko gustatu zait oso historia interesgarria da

    ErantzunEzabatu
  13. Nik egingo nukeena probak bilatzea izango zen eta zeguru egotean esango nuke nor den.

    ErantzunEzabatu
  14. nik zuzendaria ezango nion eta parte bat aturko nuen

    ErantzunEzabatu
  15. Nik zuzendaria banintzen gurazoei ezango nion

    ErantzunEzabatu
  16. Ni arrapatuko banituzte zigorr oso handia hemango nion eta gainera behartuko nuke gausa guztiak ematea.

    ErantzunEzabatu
  17. Mikel Ergüín11/10/25 (12:25)

    Nik Maria izango banintzen nortzuk izan diren esango nuen eta zuzendariari esango nion ume ohiek zigortzeko.

    ErantzunEzabatu

ESKERRIK ASKO PARTE HARTZEAGATIK.