orrialdeak

2012-12-05

MAITANE ETA TXANGOA

Maitaneren ikaskideak oso pozik daude jaiotzak ikustera doazelako.
Urko, Maitaneren ikaskidea, gaixorik dago eta hainbat egun daramatza etxean, eskolara joan gabe. Horregatik, Maitane irteerako bikoterik gabe geratu da.
Baina Asier, Maitaneren egoeraz ohartu, eta esan dio:
- Nahi al duzu jaiotzak ikustera elkarrekin joatea?
Maitanek baietz erantzun dio. Beraz, Maitane eta Asier irteerara elkarrekin joatekotan gelditu dira.
Baina, gaur goizean, Urko, hobeto dagoenez, eskolara etorri da, eta Maitaneren ondoan eseri da. Urko pozik dago Maitaneren ondoan, eta Maitane ez da ausartzen esaten Asierrekin geratua dagoela. Asier laster igoko da autobusera eta Maitanek ez daki zer egin.
ZER EGINGO ZENUKE MAITANE IZANGO BAZINA?

9 iruzkin:

  1. Ni Maitane banitz esango nioke Urkori Asierrekin nagoela, baina sentimientoarekin.

    ErantzunEzabatu
  2. Sergio Román 5.D12/12/13 (14:53)

    Maitane Asierrekin eta Hugorekin joatea

    ErantzunEzabatu
  3. Sergio García12/12/13 (14:54)

    Maitane Hugori zerbait emango nion, ondo sentitzeko, eta pasatzen ba zaio Asierrekin joango nitzakete.

    ErantzunEzabatu
  4. ni esango nion egia, gezurra esaten badu, aserretuko da berarekin.

    ErantzunEzabatu
  5. Maitane joaterakoan Urkorekin joatea eta bueltan Asierrekin

    ErantzunEzabatu
  6. Asierrekin joango nintzela esan eta ia gurekin etorri nahi duen

    ErantzunEzabatu
  7. Ez esan ezer eta Asier beste lekuan jartzea

    ErantzunEzabatu
  8. Patricia eta Ane12/12/13 (15:03)

    Ni Maitane banintz Asierri egia esango nuke: Nik Urkorekin eseriko nintzen baina gaisorik egon delako zurekin eseriko nahiz baina etorri delako ez diot esango zurekin eseriko naiz beztela nirekin aserretuko da

    ErantzunEzabatu
  9. hoberena izango zen Urkori esatea ea Asierrek berarekin joan ahal duela eta ezetz esaten badizu Urkorekin ez joan berekoia izateagatik

    ErantzunEzabatu

ESKERRIK ASKO PARTE HARTZEAGATIK.